måndag 2 februari 2015

VARNING - Risk för att bli kycklingsjuk!!


Jag är så glad att jag tog så mycket kort på mina små dunisar när de var bebisar!!
Sitter framför datorn och försöker få ordning på alla 1000-tals hönsfoton.
Det är väldigt farligt att sitta och titta på alla kort och en äggkläckningsmaskin står på inköpslistan, jag ni förstår ju vart tankarna leder…!

Mer foton kommer inom kort!


En av mina favorit kort! Nugget (min hel svarta höna som jag omplacerat) såg ut som en lite örn unge när hon var kyckling!


Fiona var orädd redan som liten, hade jag kunnat mer så hade jag nog redan då förstått att de skulle bli tupp av henne.

Polly fick inte plats på den övre pinnen en kväll. Dags att gör a en längre pinne som alla fick plats på. De växte fort!

Då som nu. Tore har koll på läget, lite svårt att slappna av. Fiona lika trygg som vanligt, somnar alltid först på pinnen!

Jag bara älskar det här kortet! Tror jag ska förstora upp det på kanvas!
Älskade älskade små dunisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar